هر آنچه درباره بسته‌‌های "کتاب خودم" می‌خواهید بدانید

 همه بسته‌های کتاب خودم، شامل بسته‌های پستی ارسال به درب منزل هستد که در آن‌ها؛ برگه‌های مخصوص تصویرسازی، برگه‌های راهنما و فرم مشخصات کتاب و توافقنامه انتشار قرار داده شده است. روند خلق کتاب کودک، برای آنکه با کیفیت عالی انجام شود، مقدماتی را لازم دارد. مانند انتخاب کاغذهایی که ضخامت کافی و بافت مناسب داشته باشند. رنگ اضافه در آن‌ها نباشد. جدا از این‌ها، هنگام استفاده از وسایل نقاشی چون ماژیک، مدادشمعی، آبرنگ و گواش، دچار آسیب نشوند. در کنار این‌ها، نحوه قرارگیری نوشته و داستان در برگه‌ها برای چاپ صفحه‌آرایی آن خیلی مهم است که بدون برگه‌های مخصوص خلق کتاب خیلی سخت می‌شود. 

شرح بسته‌های "کتاب خودم" را در این ویدئو می‌توانید ببینید

با خرید هرکدام از بسته‌های «سپیده»، «فرفره»، «بادبادک» و «قاصدک» همانطور که گفته شد؛ یک پاکت پستی دربردارنده کاغذهای مناسب برای انجام نقاشی و تصویرگری بچه‌ها به درب منزل شما ارسال می‌شود. در برگه‌ راهنما، چگونگی خلق داستان و مراحل آن توضیح داده شده است. بعد از تمام شدن کار داستان‌نویسی و تصویرگری کتاب، برگه‌ها را با پست سفارشی برای ما بفرستید. 

 نکته صرفه‌جویانه: اگر برای شما تهیه کاغذهای مناسب، اسکن‌ آن‌ها و بارگذاری‌اش در سایت آسان است، می‌توانید در هنگام سفارش بسته‌تان، دکمه «خرید برخط» را انتخاب کنید. به این ترتیب، قیمت بسته‌تان ارزان‌تر می‌شود. می‌توانید برگه‌های مخصوص را خودتان تهیه کنید و بعد از تمام شدن کار، آن را مطابق با استاندارد لازم اسکن و برای ما در سایت بارگذاری کنید. البته یادتان باشد، دیگر مسئولیت تامین کیفیت مقدمات کار با شما خواهد بود. 

مشخصات فنی بسته‌های "کتاب خودم" را اینجا ببینید

* اندازه قطع کتاب: 21 در 29 سانتیمتر و صحافی عمودی

* تعداد برگه‌های کتاب: بین 11 تا 15 برگ

* کاغذ جلد: گلاسه 300 گرمی با پوشش سلفون 

*کاغذهای داخلی: گلاسه 150 گرمی

* پایین‌ترین تعداد برگه‌های تصویرسازی شده بچه‌ها «6 برگ» باید باشد

* کمترین مقدار کلمات برای خلق کتاب «70 کلمه» است و بیشتر از «800 کلمه» نباید باشد 

* تعداد نسخه‌های «کتاب خودم» محدود است و بیشتر از 10 نسخه نمی‌شود

* برای چاپ کتاب‌های خلق شده بچه‌ها در بیش از 10 نسخه به نشر ورتا مراجعه کنید

* برای اطلاع از شرایط قرار دادن کتاب در «کتابکده خودمون» به صفحه شرایط و قوانین مراجعه کنید

با خرید کتاب‌های بچه‌ها از «کتابکده خودمون» می‌توانید از  تخفیف‌های متنوع «کتاب خودم» برخوردار شوید

سبد خرید
پیمایش به بالا