بسته‌های «کتاب خودم»

کتاب خودم، شامل بسته‌هایی است که امکان خلق و چاپ کتاب توسط خود بچه‌ها را فراهم می‌کند. این بسته‌ها «سپیده»، «فرفره»، «بادبادک» و «قاصدک» هستند.

.

 بچه‌ها، با استفاده از کاغذهای مخصوص، برگه‌های راهنما و آموزش‌های تصویری، داستان‌ها و تصویرسازی‌های خودشان را خلق می‌کنند. بعد با کمک بزرگترها برای ما ارسال می‌کنند. 

* در نهایت، با انتخاب هرکدام از بسته‌های «سپیده»، «فرفره»، «بادبادک» یا «قاصدک» کتاب خودشان را خواهند داشت که می‌توانند آن را با «همه بچه‌های دنیا» به اشتراک بگذارند. 

turotourial-video-ketabekhodam-green

اگر برای پرواز در دنیای کتاب آماده‌اید؛ یکی از بسته‌های زیر را انتخاب کنید:

با سفارش هرکدام از این بسته‌ها، کتاب کودک یا نوجوان خود را درب منزل تحویل بگیرید

بسته‌های «کتاب خودم» هر کدام کاربرد خاصی دارند و برای سن به خصوصی مناسب‌تر هستند:

با بسته «سپیده»، نسخه الکترونیک کتاب خلق شده را خواهید داشت. طلوعی برای روشنایی دنیای خلق کتاب بچه‌هاست. مثل سپیده زود سر برمی‌آورد. بچه‌ها نسخه‌های الکترونیک کتاب‌شان را در رایانه، رایانک و گوشی همراه می‌توانند ببینند و بخوانند. اقتصادی است. برای والدینی که دوست دارند اول نتیجه کار دست‌شان بیاید، بعد درباره نسخه‌های چاپی آن تصمیم بگیرند، مناسب است. قیمت بسته سپیده «490/000 تومان» و خرید برخط (آنلاین) آن «380/000 تومان» است.

با بسته «فرفره»، 2 نسخه چاپ شده کتاب را خواهید داشت. برای کودک یا نوجوانانی که تازه کار خلق کتاب را شروع کرده‌اند، مناسب است. «فرفره»، نسخه الکترونیک را هم به طور رایگان در خود دارد. ناگفته نماند که هزینه هر جلد کتاب در این بسته، در مقایسه با بسته‌های «بادبادک» و «قاصدک»، تا اندازه قابل توجهی بیشتر است. قیمت بسته فرفره «690/000 تومان» و قیمت خرید برخط آن «590/000 تومان» است.

با بسته «بادبادک»، 5 نسخه چاپ شده کتاب را خواهید داشت. برای هر کودک یا نوجوانی می‌تواند مناسب باشد اگر دلش بخواهد به غیر از خودش کسان دیگری هم کتابش را داشته باشند. «بادبادک»، نسخه الکترونیک را هم به طور رایگان در خود دارد. قیمت بسته بادبادک «890/00 تومان» و خرید برخط آن «790/000 تومان» است.

با بسته «قاصدک»، 10 نسخه چاپ شده کتاب را خواهید داشت. بچه‌ها پا به دنیای رسانه‌ای کتاب می‌گذارند. به غیر از اطرافیان، خوانندگان ناآشنا نیز می‌توانند مخاطب قاصدک باشند. دریافت اولین بازخوردهای جدی از مخاطبان ناآشنا از همین جا شروع می‌شود. «قاصدک»، نسخه الکترونیک را به طور رایگان در خود دارد.  قیمت بسته قاصدک «1/350/000 تومان» و خرید برخط آن «1/250/000 تومان» است. 

با خرید کتاب‌های بچه‌ها از «کتابکده خودمون» می‌توانید از  تخفیف‌های متنوع «کتاب خودم» برخوردار شوید

سبد خرید
پیمایش به بالا